728 x 90

Jak można wyszczuplić uda i łydki?

Jak można wyszczuplić uda i łydki?

Smukłe, długie nogi to bez wątpienia marzenie każdej kobiety. Nie zawsze jednak mamy to szczęście, by uda i łydki były szczupłe z natury. Nadmiar tkanki tłuszczowej czy znienawidzony cellulit to te przypadłości, które dopadają w głównej mierze nasze dolne kończyny. Nie wiesz, jak z tym walczyć? Podpowiadamy, jak wyszczuplić uda i łydki!

Po pierwsze: dieta

Nie ulega wątpliwości, że nadmiar tkanki tłuszczowej na udach i łydkach to z reguły efekt złych nawyków żywieniowych. Ogromne ilości słodyczy i węglowodanów prostych zjadane pod różnymi postaciami potrafią odkładać się w najbardziej problematycznych dla nas miejscach, czyli właśnie na nogach. Dlatego pierwszym krokiem do wysmuklenia tej partii ciała będzie odpowiedni sposób żywienia. Na początek wyrzuć z szafek słodycze i zapomnij o jedzeniu w biegu. Wyklucz nadmierną ilość czekolady czy innych grzeszków, na przykład fast foodów – te dają tylko chwilową przyjemność, ale w rezultacie są źródłem naszych kompleksów. Słodycze zastąp owocami i warzywami. Jedz pięć niedużych posiłków dziennie i pij dużo wody, dzięki której ciało nie „puchnie”.

Trening na uda i łydki? Zacznij od kardio!

To oczywiste, że nie ma szans na wyszczuplenie ud i łydek bez włączenia w codzienny tryb sporej dawki ruchu. Aktywność fizyczna będzie tu konieczna, ale nie łudź się, że zdziałasz cokolwiek, robiąd każdego dnia 150 przysiadów. Niestety tłuszcz nie spala się miejscowo, dlatego aby pozbyć się tkanki tłuszczowej z tych problematycznych miejsc, będziesz musiała trochę się napocić. Najlepszym rozwiązaniem będzie trening kardio lub obwodowy. Obydwa znakomicie wpływają na nasze spalanie tłuszczu, bo pobudzają organizm nie tylko podczas wykonywania ćwiczeń, ale też po ukończeniu trening. Tłuszcz zacznie znikać nie tylko z ud i łydek, ale też z brzucha czy ramion. Bez wątpienia warto!

Jaki trening na uda i łydki?

Co zatem ćwiczyć, by mieć uda i łydki jak modelka? Najlepszą opcją będą najprostsze formy treningów – bieganie, pływanie czy jazda na rowerze. Wszystkie trzy aktywności nie wymagają specjalistycznej wiedzy i świetnie wpływają nie tylko na samo spalanie tłuszczu, ale też na kształtowanie mięśni łydek. Dolne partie mięśniowe pracują tu najbardziej intensywnie, więc na pewno będziesz zadowolona z efektów już po miesiącu regularnej aktywności!

Trening siłowy na nogi – czy to dobry pomysł?

Kardio i treningi obwodowe możesz w późniejszej fazie uzupełniać treningami siłowymi na nogi. Wykroki, przysiady czy unoszenia nóg w podporze wykonywane z obciążeniami zapewniają spektakularne efekty nie tylko w kwestii spalania tłuszczu, ale przede wszystkim – ujędrniania ud i łydek i budowania mięśni. Twoje nogi nie będą więc chude, lecz bardzo kształtne, zgrabne i wysportowane! A taki efekt zawsze prezentuje się najlepiej!

Tomasz
ADMINISTRATOR
PROFIL

Powiązane wpisy

Podziel się opinią!

Nie zbieramy żadnych Twoich danych. Dodawanie komentarza trwa około 5 sekund

Cancel reply